hirdetés

Az Apple tudott az iPhone 6 hibájáról, mégis piacra dobta


Az Apple-nél tudták, hogy az iPhone 6 és 6 Plus modellek baromi könnyen elhajlanak, mégis kereskedelmi forgalomba bocsátották a terméket.

Az iPhone 6 és 6 Plus 2014-es megjelenése után a a tech sajtó sokat foglalkozott az úgynevezett "Bendgate-üggyel", ami az almás mobilok túl könnyű elhajlíthatóságát járta körbe. A készülék akár egy zsebretételtől is simán elhajlott, így a közfelháborodást az is fokozta, hogy az Apple-nél elvileg kemény tesztek bizonyították a készülék strapabíróságát.

Miután az iPhone 6 lett az Apple legtöbbet eladott készüléke, ezzel a problémával elég sok felhasználónak kellett szembesülnie, aminek az lett a következménye, hogy egy csoportos pert indítottak a cég ellen. A máig zajló pereben nemrég új információk derültek ki, miután a bíróság kikért néhány dokumentumot az Apple-től a széria fejlesztésével kapcsolatban.

Az iratokból pedig világossá vált, hogy a cégnél már a teszteléskor tudták, hogy az iPhone 6 3,3-szor, míg a 6 Plus 7,2-szer könnyeben hajlik el, mint az iPhone 5s. Szóval az Apple ezeket az eredményeket ítélte meg „elég strapabírónak”. 

Az elhajlíthatóság mellett egy másik komoly hendikepje is volt a mobiloknak, mégpedig a „Touch Disease” jelenség. Ami annyit tett, hogy a készülék sokszor nem, vagy csak alig reagált az érintésre. A hibáért szintén a gyenge ház volt az okolható. 

Miután az Apple már hónapok óta tudott erről a hibáról, volt olyan jó fej, hogy elindítson egy szervizprogramot, amelynek keretén belül 150 dollárért, azaz kb. 40 ezer forintért megjavították a már eleve hibás készülékeket.

(Borító: wccftech.com)

https://tech.blogstar.hu/./pages/tech/contents/blog/53182/pics/lead_800x600.jpg
gyártási hiba,iPhone,mobil
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?