Saját híradókkal jelentkezik a Facebook


Többek között olyan nevek álltak be a Facebook mögé, mint az ABC, a CNN vagy Fox News, de más média szervezet is beszállt a buliba, hogy közösen indítson több híradót is közösségi oldal Watch nevű videoszolgáltatásán keresztül.

A produkciók anyagi részét természetesen a Facebook állja majd, és exkluzív tartalomként fog megjelenni a saját felületükön. Nem nehéz kitalálni, hogy a cég ezzel a húzással próbálja meg visszaszerezni a felhasználói bizalmat, miután elég sok támadás érte őket az elmúlt időszakban az álhírek, a dezinformációk, na és persze a különféle választási kampányokhoz fűződő szerepük miatt.

Tutira mennek a közösségi óriásnál: az adásokban olyan nevek és műsorvezetők szerepelnének majd, akiket az amerikaiak már jól ismernek a kábelcsatornák képernyőiről, így nem lenne gond a hírek hitelességével. 

Az elmúlt hónapokban több intézkedést is bevezettünk annak érdekében, hogy mennyiség helyett a minőségen legyen a hangsúly – lejjebb soroltuk a kattintásvadász címeket, és a szenzációhajhászást. Ez egy újabb befektetés a minőségi tájékoztatás érdekében a Facebooktól.

– közölte a Facebook. 

A tervek szerint még idén nyáron elindulna Facebook híradója az Egyesül Államokban. 

(Borító: marketingland.com)

https://tech.blogstar.hu/./pages/tech/contents/blog/53762/pics/lead_800x600.jpg
facebook,híradó,internet
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?